dissabte, 24 de març del 2018

EL PARDAL QUE EM PIULAVA UNA CÀLIDA CANÇÓ DE LLIBERTAT





Cada mati amb l'olor
del meu cafè
m'acompanyava
aquell petit ocellet.

Sobre la blanca barana
el pardal em mirava
i m'anava piulant
una càlida cançó.

Però avui el dia
a despertat gris,
plou, i el ocellet
no m'ha vingut
com sempre a piular.

Avui, una veu trencadissa
acompanya l'esmorzar.
Surt de la vella radio
parlant d'ocellets
que viuen engabiats.

Escolto la vella radio
i com la fina pluja
es fa persistent
mentre el meu cos
s'embolcalla de tristor.

I miro fora al balco
com sobre la blanca barana
les gotes llagrimejam
i un plor de llibertat
llisca pels seus barrots.








2 comentaris:

  1. Molt bona, actual, arriba fins al cor plena de sentiments grocs

    ResponElimina
  2. Gràcies sant jordi parets pel teu comentari...plena de sentiments de tota mena...de grocs i d'humanitat.

    ResponElimina