dimarts, 14 de gener del 2014

AMOR PROHIBIT

Agafat amb força contra el meu pit
estrenyo el coixí amagat
de la nostre última vetllada.

Mentre el tinc entre les mans
l’apropo i l’oloro amb tendresa
recordant en la seva olor la teva presència.

Miro des de la finestra
i trobo el camí, el pont
de les nostres trobades furtives.

De les carícies prohibides
i les paraules promeses
a la llum d’una lluna plena.

I des de aquí no puc imaginar
una vida i un sentit
que no sigui sense tu.

¿Com ho farem? Si el nostre amor
encara es prohibit per les nostre famílies.
¿Com deslligarem aquesta opressió?

¿Ho saps tu? Jo no tinc resposta.
Que gran dilema que ens ofereix la vida.
¡Mi amor!

Però quan traspassi aquesta porta
ho fare per última vegada
i  ho fare de dues maneres.

Per trobar-te al altre cantó de la vorera
o per convertir-me en dama d’aigua

i que se m’em porti la seva bromera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada