dissabte, 9 de març del 2013

Des de el meu balcó

Des d`aquest balcó
del meu cor.
Veig una terra ferma.
Protegida  per un mar de ceps
que voltellant d`un costat a un altre.

Portant aromes de frescor
que  salpicant el meu cos.
El tenyeixen,
omplint-lo d`olors.

Olors arrenglerats
que formant fil.leres senceres.
Donen una vida.
Pura essència,
de ser-hi en aquesta vall

Des de aquest balcó
del meu cor.
Veig collidors,
plens de suor.

Callats, silenciosos.
Patint amb alegria,
la verema
del final d`estiu.

Portadors amb el seu esforç
Recullen el fruit de l`esperança.
D`un any de somni.
de la sàvia  terra.

Des d`aquest balcó
del meu cor.
Hi vist bords empeltats,
formant una nova vida.

Units amb una corda.
Un amor forçat
per la natura del home.

Esgrinyolar les fulles.
Per tenir empeny,
força i energia.

I també omplir-los
de coure,
per no caure
en una malaltia.

Herbar la terra
per donar-li aire.
I així omplir
les seves brànquies

Des de aquest balcó
del meu cor.
Hi vist una terra ferma
amagada sota terra.

Brotar arrels
amb tota
la seva inquietud

Revivir en cellers
i en la seva foscor.
El naixement d`un
nou dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada